[O2] LPG do 1.4 TSI - czy ktoś założył?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Northeusz
    RS
    • 2010
    • 1677
    • Octavia I (1U2)
    • AUM 1.8 20VT 150 KM

    #51
    Zamieszczone przez Andys
    Zamieszczone przez soszek81
    No to jestem po rozmowie z montażystami LTA Polonia z Kielc.

    1 - problemy z odpalaniem w przypadku 1.8TSI są już wyeliminowane.
    2 - cena instalacji - 2k ojro, czas na ściągnięcie ok 2 tygodni + 3-4 dni montaż.
    3 - instalacja NADAJE się do zchipowanych TSI bo zestawy które są wysyłane do PL nie mają dedykowanego oprogramowania (wbrew temu co pisze w necie). Dedykowane oprogramowanie mają instalki na rynek DE. W PL wymagana jest ręczna kalibracja przy montażu, co powoduje że z chipem czy bez - to będzie jeździć jak należy, bo parametry dobiera się do tego co chce ori ECU (nawet po chipie).

    Jak dla mnie bomba i jak zajadę 1.9TDI na VP (chyba niemożliwe ) to kupuję TSI
    Szczerze liczę na to, że wiedzą co Ci powiedzieli, mnie całkiem niedawno mówili zupełnie co innego. Zapytałeś o gwarancję na pompę w butli (Vialle daje ją na 100tys. km)? Co do chipa i LPDi, nie wydaje Ci się dziwnym, że ta sama instalacja w jednym kraju ma dedykowany soft w innym nie :lol: . No, ale jak już pisałem, ja mam wyrobione zdanie o LTA Polonia po kilku rozbieżnych informacjach jakie otrzymałem od nich (co innego przez telefon i co innego w mail`u), tak więc nie potrafię być obiektywny. Ale jeśli instalacja stanieje do poziomu 5-6tys. zł, może sam się nią zainteresuje.
    Z tego co widzę to kilka LPDi zrobili w Abarcie we Wrocławiu (mają umieszczone w galerii). Tam można jeszcze podpytać o szczegóły oraz jak to jest z możliwością dostrajania instalacji i montaż do silnika z chipem.
    Pozdrawiam
    Northeusz

    Komentarz

    • marcinglab1
      Classic
      • 2012
      • 3

      #52
      Andys, Panowie mam pytanie czy problem z odpalaniem zimnego silnika 1.4 TSI z instalacją Vialle został rozwiązany? Zastanawiam się właśnie nad założeniem. Czy macie jakieś info na temat "doznań" z jazdy takim samochodem? Czy instalacja Vialle jest bezpieczna dla silnika itp. Dziękuję bardzo za pomoc (naczytałem sie różnych informacji i ciąglę się waham?)

      Komentarz

      • Andys
        Elegance
        • 2007
        • 762

        #53
        Zamieszczone przez marcinglab1
        Andys, Panowie mam pytanie czy problem z odpalaniem zimnego silnika 1.4 TSI z instalacją Vialle został rozwiązany? Zastanawiam się właśnie nad założeniem. Czy macie jakieś info na temat "doznań" z jazdy takim samochodem? Czy instalacja Vialle jest bezpieczna dla silnika itp. Dziękuję bardzo za pomoc (naczytałem sie różnych informacji i ciąglę się waham?)
        Na Niemieckich i Holenderskich forach, piszą że problem został rozwiązany. Co do doznań, podobno nie ma spadku mocy (teoretycznie może być nawet minimalny wzrost ze względu na schłodzenie ładunku w cylindrze przez rozprężony gaz), minusem jest głośna pompa w butli o zmiennej prędkości obrotowej. Czy LPDi jest bezpieczna dla silnika, zapytaj kogoś, kto przejechał na niej odpowiednio dużo km.
        Pozdrawiam,
        Andys

        Komentarz

        • Jaroslav92525
          Rider
          • 2009
          • 358
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #54
          2 rzeczy:
          - odpalanie auta z zimnym silnikiem na LPG chyba za zdrowe dla pojazdu nie jest w niskich temperaturach zarówno propan jak i butan dosyć dobrze się rozpuszczają w zimnym oleju degradując jego właściwości smarne.
          - ciekawe jak będzie wyglądało odpalenie auta w temp. np -20 stopni C (na samym LPG)skoro t.wrz. butanu to -1 st. C, jest tam co prawda również propan który ma niższą temp. wrzenia ale jest go tez mniej... A swoja drogą to czy nie jest tak że na zachodzie europy jeździ się na mieszankach zawierających więcej propanu niż w naszym LPG ?
          Pozdrawiam,
          Jaroslav92525

          -----------------------
          VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

          Komentarz

          • Northeusz
            RS
            • 2010
            • 1677
            • Octavia I (1U2)
            • AUM 1.8 20VT 150 KM

            #55
            Zamieszczone przez Jaroslav92525
            2 rzeczy:
            - odpalanie auta z zimnym silnikiem na LPG chyba za zdrowe dla pojazdu nie jest w niskich temperaturach zarówno propan jak i butan dosyć dobrze się rozpuszczają w zimnym oleju degradując jego właściwości smarne.
            - ciekawe jak będzie wyglądało odpalenie auta w temp. np -20 stopni C (na samym LPG)skoro t.wrz. butanu to -1 st. C, jest tam co prawda również propan który ma niższą temp. wrzenia ale jest go tez mniej... A swoja drogą to czy nie jest tak że na zachodzie europy jeździ się na mieszankach zawierających więcej propanu niż w naszym LPG ?
            Na wszystkie powyższe dylematy jest jedno rozwiązanie, które Vaille oferuje - rozruch MOŻE odbywać się na LPG, ale nie musi. Więc silnik możesz uruchamiać na PB jak obecnie robi się to z instalacjami sekwencyjnymi. No i nie trzeba wtedy znać procentowych relacji mieszanki gazu, który się zatankowało ani jego temperatury wrzenia
            Pozdrawiam
            Northeusz

            Komentarz

            • Jaroslav92525
              Rider
              • 2009
              • 358
              • Octavia II (1Z3)
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #56
              Zamieszczone przez Northeusz
              Na wszystkie powyższe dylematy jest jedno rozwiązanie, które Vaille oferuje - rozruch MOŻE odbywać się na LPG, ale nie musi. Więc silnik możesz uruchamiać na PB jak obecnie robi się to z instalacjami sekwencyjnymi...
              Czyli de facto odpada kolejna potencjalna zaleta wtrysku w fazie ciekłej czyli praca na LPG od momentu startu zimnego silnika.. trochę szkoda bo wtedy spalanie jest stosunkowo wysokie... ale chyba lepiej spalać benzynkę przez kilka minut niż później wymieniać pierścienie/szlifować cylindry...
              Pozdrawiam,
              Jaroslav92525

              -----------------------
              VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

              Komentarz

              • Zorr
                RS
                • 2011
                • 2110

                #57
                Zamieszczone przez Jaroslav92525
                2 rzeczy:
                - odpalanie auta z zimnym silnikiem na LPG chyba za zdrowe dla pojazdu nie jest w niskich temperaturach zarówno propan jak i butan dosyć dobrze się rozpuszczają w zimnym oleju degradując jego właściwości smarne.
                czy na pewno, bo co innego jest na wiki


                no i trochę to dziwne że różnica temperatury oleju powiedzmy między 0 a 90C powoduje zmianę stopnia rozpuszczania się...

                Zamieszczone przez Jaroslav92525
                - ciekawe jak będzie wyglądało odpalenie auta w temp. np -20 stopni C (na samym LPG)skoro t.wrz. butanu to -1 st. C, jest tam co prawda również propan który ma niższą temp. wrzenia ale jest go tez mniej... A swoja drogą to czy nie jest tak że na zachodzie europy jeździ się na mieszankach zawierających więcej propanu niż w naszym LPG ?
                może to był właśnie ten problem który rozwiązali,
                i jedna uwaga np.: temp. wrzenia zależy od ciśnienia i paru innych rzeczy więc w cylindrach może być zgoła odmienna sytuacja
                Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                Komentarz

                • Jaroslav92525
                  Rider
                  • 2009
                  • 358
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                  #58
                  Zamieszczone przez Zorr
                  no i trochę to dziwne że różnica temperatury oleju powiedzmy między 0 a 90C powoduje zmianę stopnia rozpuszczania się...
                  Wg mnie to jest jak najbardziej oczywiste - wystarczy podgrzać np. wodę sodową (roztwór CO2 w wodzie) żeby uzyskać wodę i CO2... Oczywiście nie wiem w jakim stopniu taka analogia jest uprawniona do rozpatrywania przypadku LPG-olej silnikowy ale trend jest taki: rozpuszczalność gazów w cieczach maleje wraz ze wzrostem temperatury (zaniedbuję tutaj reakcje chemiczne).
                  Pozdrawiam,
                  Jaroslav92525

                  -----------------------
                  VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

                  Komentarz

                  • JanuszD
                    Drive
                    • 2012
                    • 74

                    #59
                    Po wielu godzinach spędzonych w internecie na wyszukiwaniu informacji nt. LPdi do silników TSI i rozmowie z monterem LPG postanowiłem przerobić moją OCTĘ 1.8 TSI. Koszt 8500, czas montażu 2 dni, poziom zadowolenia 0!!!

                    Auto ma niby dedykowną instalację, jednak praktycznie nie da się z niej korzystać. Silnik dusi się i przerywa/szarpie jak jest zimny przy obrotach powyżej 3500, jak jest gorący, gaśnie przy 1000 U/min. Po 1 dniu od montażu wróciłem do instalatora, niestety ani on, ani (!) producent VIALLE nie mają pojęcia, co jest grane. W tej chwili auto stoi w serwisie LPG i próbują rozwiązać problemy w porozumieniu z importerem VIALLE w Polsce. Nie wygląda to optymistycznie. Polski importer Vialle klienta ma generalnie w "tyle", więc ku przestrodze UWAŻAJCIE, bo po instalacji na nerwy już będze za późno.
                    Mam nadzieję, że w końcu moje auto będzie pracowało poprawnie na gazie. Na razie ani LPG, ani benzyna nie działają tak, jak powinny

                    Komentarz

                    • kurczak1985
                      Rider
                      • 2009
                      • 300

                      #60
                      Zamieszczone przez JanuszD
                      Po wielu godzinach spędzonych w internecie na wyszukiwaniu informacji nt. LPdi do silników TSI i rozmowie z monterem LPG postanowiłem przerobić moją OCTĘ 1.8 TSI. Koszt 8500, czas montażu 2 dni, poziom zadowolenia 0!!!

                      Auto ma niby dedykowną instalację, jednak praktycznie nie da się z niej korzystać. Silnik dusi się i przerywa/szarpie jak jest zimny przy obrotach powyżej 3500, jak jest gorący, gaśnie przy 1000 U/min. Po 1 dniu od montażu wróciłem do instalatora, niestety ani on, ani (!) producent VIALLE nie mają pojęcia, co jest grane. W tej chwili auto stoi w serwisie LPG i próbują rozwiązać problemy w porozumieniu z importerem VIALLE w Polsce. Nie wygląda to optymistycznie. Polski importer Vialle klienta ma generalnie w "tyle", więc ku przestrodze UWAŻAJCIE, bo po instalacji na nerwy już będze za późno.
                      Mam nadzieję, że w końcu moje auto będzie pracowało poprawnie na gazie. Na razie ani LPG, ani benzyna nie działają tak, jak powinny
                      A gdzie kolego zakładałeś instalację :?: :roll:

                      Komentarz

                      • Andys
                        Elegance
                        • 2007
                        • 762

                        #61
                        kurczak1985, obstawiam, że w LTA Polonia (ciekawe czy się mylę) :lol:
                        Pozdrawiam,
                        Andys

                        Komentarz

                        • piotrek_os
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 8160
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                          #62
                          Jak sobie nie poradza - to w okolicach Kielc jest gosc, kótry by zapewne dał rade.....z tym tematem. Jak cos to moge nr tel podac
                          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                          Komentarz

                          • Northeusz
                            RS
                            • 2010
                            • 1677
                            • Octavia I (1U2)
                            • AUM 1.8 20VT 150 KM

                            #63
                            Zamieszczone przez Andys
                            kurczak1985, obstawiam, że w LTA Polonia (ciekawe czy się mylę) :lol:
                            Niezależnie od tego czy się mylisz czy nie to w LTA Polonia była monotwana instalacja LPDi do 1.8TSI i z tego co właściciel się chwalił to nie było i nie ma raczej problemów (a na pewno nie takich jak ten opisany) i jest zadowolony z instalki. Jedyny problem, który występował to ten który był tu wcześniej poruszany, ale z tym Vialle już sobie poradziło nowym softem, ponieważ był to problem powszechnie znany.
                            Pozdrawiam
                            Northeusz

                            Komentarz

                            • Andys
                              Elegance
                              • 2007
                              • 762

                              #64
                              Zamieszczone przez Northeusz
                              Zamieszczone przez Andys
                              kurczak1985, obstawiam, że w LTA Polonia (ciekawe czy się mylę) :lol:
                              Niezależnie od tego czy się mylisz czy nie to w LTA Polonia była monotwana instalacja LPDi do 1.8TSI i z tego co właściciel się chwalił to nie było i nie ma raczej problemów (a na pewno nie takich jak ten opisany) i jest zadowolony z instalki. Jedyny problem, który występował to ten który był tu wcześniej poruszany, ale z tym Vialle już sobie poradziło nowym softem, ponieważ był to problem powszechnie znany.
                              Masz rację, nie znam ludzi, nie miałem z nimi styczności osobiście. Kontakt telefoniczno-mail`owy pozostawił jednak bardzo niemiłe wrażenia. Sam jestem ciekaw, kto montował to LPDi.
                              Pozdrawiam,
                              Andys

                              Komentarz

                              • Northeusz
                                RS
                                • 2010
                                • 1677
                                • Octavia I (1U2)
                                • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                #65
                                Zamieszczone przez piotrek_os
                                Jak sobie nie poradza - to w okolicach Kielc jest gosc, kótry by zapewne dał rade.....z tym tematem. Jak cos to moge nr tel podac
                                Myślę, że wiem o kim piszesz , ale tutaj to jest kwestia montera, który to zakładał i Vialle, a nie zmiany serwisu. Jak pojedzie gdzie indziej, to będzie dodatkowo ryzykował utratą gwarancji. Zapłacił, produkt na gwarancji i MA DZIAŁAĆ :diabelski_usmiech.
                                Pozdrawiam
                                Northeusz

                                Komentarz

                                • Ferd
                                  Rider
                                  • 2011
                                  • 320

                                  #66
                                  Pożyjemy, zobaczymy.

                                  Octavia II lub III z silnikiem 2.0 tfsi + jakiś dobry program + lpg bardzo by mnie satysfakcjonowała

                                  Komentarz

                                  • Northeusz
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 1677
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                    #67
                                    Zamieszczone przez Andys
                                    Zamieszczone przez Northeusz
                                    Zamieszczone przez Andys
                                    kurczak1985, obstawiam, że w LTA Polonia (ciekawe czy się mylę) :lol:
                                    Niezależnie od tego czy się mylisz czy nie to w LTA Polonia była monotwana instalacja LPDi do 1.8TSI i z tego co właściciel się chwalił to nie było i nie ma raczej problemów (a na pewno nie takich jak ten opisany) i jest zadowolony z instalki. Jedyny problem, który występował to ten który był tu wcześniej poruszany, ale z tym Vialle już sobie poradziło nowym softem, ponieważ był to problem powszechnie znany.
                                    Masz rację, nie znam ludzi, nie miałem z nimi styczności osobiście. Kontakt telefoniczno-mail`owy pozostawił jednak bardzo niemiłe wrażenia. Sam jestem ciekaw, kto montował to LPDi.
                                    Kontaktowałeś się może z Abartem we Wrocławiu? Oni też montują LPDi, z tego co się chwalą to założyli kilka, m.in. do Scirocco 1.4TSI, jest na ich stronie. Klientów mają również z DE, więc zakładam, że poziom usług mają odpowiedni .
                                    Pozdrawiam
                                    Northeusz

                                    Komentarz

                                    • Andys
                                      Elegance
                                      • 2007
                                      • 762

                                      #68
                                      Zamieszczone przez Northeusz
                                      Zamieszczone przez Andys
                                      Zamieszczone przez Northeusz
                                      Zamieszczone przez Andys
                                      kurczak1985, obstawiam, że w LTA Polonia (ciekawe czy się mylę) :lol:
                                      Niezależnie od tego czy się mylisz czy nie to w LTA Polonia była monotwana instalacja LPDi do 1.8TSI i z tego co właściciel się chwalił to nie było i nie ma raczej problemów (a na pewno nie takich jak ten opisany) i jest zadowolony z instalki. Jedyny problem, który występował to ten który był tu wcześniej poruszany, ale z tym Vialle już sobie poradziło nowym softem, ponieważ był to problem powszechnie znany.
                                      Masz rację, nie znam ludzi, nie miałem z nimi styczności osobiście. Kontakt telefoniczno-mail`owy pozostawił jednak bardzo niemiłe wrażenia. Sam jestem ciekaw, kto montował to LPDi.
                                      Kontaktowałeś się może z Abartem we Wrocławiu? Oni też montują LPDi, z tego co się chwalą to założyli kilka, m.in. do Scirocco 1.4TSI, jest na ich stronie. Klientów mają również z DE, więc zakładam, że poziom usług mają odpowiedni .
                                      Nie kontaktowałem się z Abartem, gdyż na chwilę obecną za mało jeżdżę prywatnym autem, aby montować do niego gaz, tym bardziej w cenie LPDi. Nawet na 400DPI się nie zdecydowałem w tej chwili. Może kiedyś będę do tego zmuszony :roll:
                                      Pozdrawiam,
                                      Andys

                                      Komentarz

                                      • Tippo
                                        L&K
                                        • 2009
                                        • 1349
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                        #69
                                        Link z wystawy direct liqui max w turcji:



                                        "The use of LPG as an alternative fuel on DI engines could significantly enhance the DI technology benefits in terms of fuel efficiency and lower emissions especially in regards to CO2 and particles reductions. "

                                        Co znaczy, ze zapodanie gazu do silnikow z wtryskiem bezp, pozwoli jeszcze lepiej wykorzystac technologie wlasnie wtrysku bezposredniego pod wzgledem wydajnosci spalania i emisji co2, czyli powinien mniej palic. Tyle marketingu, kto to sprawdzi w praktyce??

                                        Komentarz

                                        • Northeusz
                                          RS
                                          • 2010
                                          • 1677
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                          #70
                                          Zamieszczone przez Tippo
                                          Link z wystawy direct liqui max w turcji:



                                          "The use of LPG as an alternative fuel on DI engines could significantly enhance the DI technology benefits in terms of fuel efficiency and lower emissions especially in regards to CO2 and particles reductions. "

                                          Co znaczy, ze zapodanie gazu do silnikow z wtryskiem bezp, pozwoli jeszcze lepiej wykorzystac technologie wlasnie wtrysku bezposredniego pod wzgledem wydajnosci spalania i emisji co2, czyli powinien mniej palic. Tyle marketingu, kto to sprawdzi w praktyce??
                                          Vialle i Prins mają swoje główne siedziby vis-a-vis w Eindhoven . Wymieniają się tylko co jakiś czas inżynierami "tak po sąsiedzku przez miedzę" i dlatego nikt inny nie ma takich instalacji jak LPDi czy LiquiMax
                                          Pozdrawiam
                                          Northeusz

                                          Komentarz

                                          • kurczak1985
                                            Rider
                                            • 2009
                                            • 300

                                            #71
                                            Zamieszczone przez JanuszD
                                            Po wielu godzinach spędzonych w internecie na wyszukiwaniu informacji nt. LPdi do silników TSI i rozmowie z monterem LPG postanowiłem przerobić moją OCTĘ 1.8 TSI. Koszt 8500, czas montażu 2 dni, poziom zadowolenia 0!!!

                                            Auto ma niby dedykowną instalację, jednak praktycznie nie da się z niej korzystać. Silnik dusi się i przerywa/szarpie jak jest zimny przy obrotach powyżej 3500, jak jest gorący, gaśnie przy 1000 U/min. Po 1 dniu od montażu wróciłem do instalatora, niestety ani on, ani (!) producent VIALLE nie mają pojęcia, co jest grane. W tej chwili auto stoi w serwisie LPG i próbują rozwiązać problemy w porozumieniu z importerem VIALLE w Polsce. Nie wygląda to optymistycznie. Polski importer Vialle klienta ma generalnie w "tyle", więc ku przestrodze UWAŻAJCIE, bo po instalacji na nerwy już będze za późno.
                                            Mam nadzieję, że w końcu moje auto będzie pracowało poprawnie na gazie. Na razie ani LPG, ani benzyna nie działają tak, jak powinny
                                            Ponawiam swoje pytanie, aby nie zginelo w tlumie, poniewaz warto wiedziec kto to zakladal :?: :wink:

                                            Komentarz

                                            • Darek_dark
                                              Classic
                                              • 2012
                                              • 2

                                              #72
                                              Niestety co do odpalania na zimnym mam swoje zdanie.

                                              Nie wystarczy że przełączy się na benzynę przed zgaszeniem.

                                              Każdorazowe przejscie na benzyne w LPDi to strata 0,4-0,6 litra paliwa bo trzeba od nowa napełniać układ benzyną. silnik na benzynie musi tak długo pracować aż wtryski złapią benzynę i się doszczelnią na noc. Inaczej będzie gaz w kolektorze i cylindrach po nocy. Na dzień dzisiejszy nie polecam tej instalacji jest do bani...to żaden skład propan butanu...bzdury wam wciskają Panowie!! propan butan ma punkt palności +15%. Tzn że na 85% powietrza mieszanka może mieć nawet 15% gazu a dla wtryskiwacza benzynowego taka proporcja to pikuś dla niego to żadna precyzja, Vialle leci ze ściemą że jakiś upgrade oprogramowania wstawili.... skracają czasy wtrysku emulując czujnik temp.... mówią silnikowi że czujnik temp pokazuje 90stC i czas wtrysku skrucony do min.. nic więcej nie robią... dalej to mity i bzdury!! Instalacja jest prymitywna w działaniu.. a 4 gen to w porównaniu do niej majstersztyk. niestety są lpdi są lipne bo w polsce mamy badziewny gaz... jazda lpg na silniku tsi to zbrodnia!! weźcie przewody faro i rozetnijcie po 1 mies jazdy na gazie... są bronzowe w jakimś sproszkowanym syfie... a jak wiadomo faro na początku w środku jest białe bo to pcv. Mam nadzieje że nie usuną mojego postu...bo nie chce żeby Vialle oszukiwało dalej
                                              The true is out there...

                                              Komentarz

                                              • ryjeks
                                                Rider
                                                • 2010
                                                • 488
                                                • Octavia III combi (5E5)
                                                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                                #73
                                                Zamieszczone przez Darek_dark
                                                Niestety co do odpalania na zimnym mam swoje zdanie.

                                                Nie wystarczy że przełączy się na benzynę przed zgaszeniem.

                                                Każdorazowe przejscie na benzyne w LPDi to strata 0,4-0,6 litra paliwa bo trzeba od nowa napełniać układ benzyną. silnik na benzynie musi tak długo pracować aż wtryski złapią benzynę i się doszczelnią na noc. Inaczej będzie gaz w kolektorze i cylindrach po nocy. Na dzień dzisiejszy nie polecam tej instalacji jest do bani...to żaden skład propan butanu...bzdury wam wciskają Panowie!! propan butan ma punkt palności +15%. Tzn że na 85% powietrza mieszanka może mieć nawet 15% gazu a dla wtryskiwacza benzynowego taka proporcja to pikuś dla niego to żadna precyzja, Vialle leci ze ściemą że jakiś upgrade oprogramowania wstawili.... skracają czasy wtrysku emulując czujnik temp.... mówią silnikowi że czujnik temp pokazuje 90stC i czas wtrysku skrucony do min.. nic więcej nie robią... dalej to mity i bzdury!! Instalacja jest prymitywna w działaniu.. a 4 gen to w porównaniu do niej majstersztyk. niestety są lpdi są lipne bo w polsce mamy badziewny gaz... jazda lpg na silniku tsi to zbrodnia!! weźcie przewody faro i rozetnijcie po 1 mies jazdy na gazie... są bronzowe w jakimś sproszkowanym syfie... a jak wiadomo faro na początku w środku jest białe bo to pcv. Mam nadzieje że nie usuną mojego postu...bo nie chce żeby Vialle oszukiwało dalej
                                                Czy masz w swoim TSI LPG od Vialle ?


                                                /// W tym Abarcie we Wrocławiu to chyba wszystkie TSI mają zdjęcia w niemcowni, także ciekawy czy ktoś z Polski i w Polsce robił u nich TSI.


                                                Piszecie jeszcze, że TSI mało pali i po co komu gaz.

                                                Po to, że na benzynie 40 zł, a na gazie może być 20 zł.

                                                Potem kwestia, kto ile co po co i dlaczego...

                                                Komentarz

                                                • szkopa117
                                                  Drive
                                                  • 2014
                                                  • 62

                                                  #74
                                                  Ja mam w 1.8tsi lpdi i z samej jazdy jestem zadowolony. Jedyny problem jaki miałem to pompa wysokiego ciśnienia, która odmówiła współpracy (chyba nadszedł jej czas). Na nowej lata jak trzeba.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...